onsdag 6 januari 2010

Trevlig överraskning

-1 grad ute. Helt klart godkänt. Jag lider med er andra som har fler minusgrader än vi här nere. Tänkte hursomhelst ta mig ut på en härlig springtur nu. Kroppen har lite träningsvärk efter mitt gympass i måndags men det känns skönt att äntligen kunna aktivera sig mer efter sjukdomen.

Jag är så sjukt peppad så det finns inte! Ingen onyttig mat eller annat skräp sen i söndags. Vägde mig även igår morse och till min förvåning hade jag knappt gått upp något sen sist jag vägde mig! Det var ungefär en månad sedan så inkl jul/nyår samt att jag inte tränat så mycket under den tiden, men det är bara att tacka och ta emot. På måndag börjar min ordentliga resa med Patric både för att gynna min löpning men också för att gå ner i vikt så därför kör jag nu en liten smygstart för att jag mår så mycket bättre när jag äter och rör mig ordentligt.

Nej du, dags för mig att ta mig ut i snön.

3 kommentarer:

  1. Hej! Har ni bara -1? Gud vad skönt! Idag är -21 här...
    Svårt att springa i kylan!
    Heja heja dig!
    kram

    SvaraRadera
  2. åh lyx.. minbus tjugo här!

    SvaraRadera
  3. haha ja, det är ju det jag menar, jag är lyckligt lottad!

    SvaraRadera