fredag 8 januari 2010

Malmö rapporterar

Idag är det kallare, 11 minus tror jag bestämt. Fy fan säger jag och ni där uppåt i landet har minst 20. Lider med er gör jag. Jag tog faktiskt bussen till jobbet idag, hade ingen större lust att frysa sönder på en cykel som dessutom har frysit fast i växel 2 så pedalerna cyklar på allt för fort och man knappt kommer framåt.

Annars så är det är skönt att det är fredag idag(såklart). Imorgon ska vi köpa kök och jag är väldigt tacksam över våra vänner som ställer upp och bär saker, det ska tydligen vara en hel del smått och gott enligt min kära mor.

Lyckades för övrigt byta min tid på måndag till tisdag så då blir det nog en romantisk 2årsmiddag på restaurang. (Wow, jag kunde tydligen inte stava till det ordet. Trodde det stavades något i stil med resturang men min webbläsare skriker med röda streck under felstavade ord så var tvungen att kolla upp ordet. Hmm. Tänka sig att jag inte reflekterat över det förut.)

Så ja.. ehum. TGIF mayby?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar