tisdag 12 januari 2010

Stentapeter hmm..

Haha, herregud han har sådan crazy look ^^ men jag tycker bilden är helcharmig!
Hursomhelst.

Jag är glad. Trots att vardagsrummet ser ut som det gör så längtar jag tills vi får börja med köket. Vi köpte som sagt tapeter igår, någon riktigt fin grå nyans i större delen av köket och sedan en fondvägg med massa stenar. Jag är ytterst tveksam till stenarna om det kommer bli snyggt men Sebastian älskar dem där stenarna så vi får se. Blir det fult är det hans fel och vi får tapetsera om. Så det så.

Idag ska jag på hälsotest hos min personliga tränare. Liksom starten för allt. Ska bli riktigt kul och jag längtar tills vi kommit förbi allt detta i starten och hårdkör(även fast jag nu i över en vecka undvikit allt godis och sådant!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar