måndag 10 maj 2010

Mycket tankar

Mycket tankar som flyger runt i mitt huvud. Tankar på vad som händer när jag är klar med skolan inom en månad, hur jag ska göra med min träning, vad nästa steg är i livet osv osv osv.

Jag tänker för mycket rent allmänt vilket gör att jag har svårt att somna. När jag väl somnar drömmer jag en massa så jag vaknar oftast helt utmattad. Väldigt irriterande.

Har som sagt tänkt lite på hur jag ska göra med löpningen. Jag vill faktiskt satsa mer även efter Broloppet är klart. Hittade en löpningsklubb här i Malmö som jag funderar på att gå med i, jag behöver lära känna människor som också har det här intresset! Det är så tråkigt att alltid vara ensam med att tycka om något. Sen är jag även sugen på att maraton, eventuellt nästa år om jag känner det går men definitivt 2012! Senast!

Fokus nu är Broloppet. Ca en månad kvar. Fy fan vad jag ska äga mig själv!

2 kommentarer:

  1. Kul med att springa en halvmara!!
    Det kommer att gå superbra för dig...
    Hur laddar man?
    Tja..
    Jag kommer att skriva lite mer om det på bloggen. Inför Göteborgsvarvet och SM.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ohh gör gärna det! Det vore så roligt att läsa om :))

    SvaraRadera