söndag 30 maj 2010

Lite allt möjligt

Idag är det för det första Mors Dag. Stort grattis mamma, du är bäst!

För det andra så är jag sjuk. Jag har knappt någon röst kvar, dvs är jättehes och kraxar, sedan kan vi lägga till lite huvudvärk och halsont. Så det känns verkligen inte helt optimalt inför den 12:e Juni, snarare jättehemskt faktiskt. Som jag laddat inför det loppet och nu två veckor innan är jag jättesjuk. Jag som tänkt köra lite kvalitetspass den här veckan osv, jag hoppas iaf att jag hinner med långpass på 17km till helgen iaf.. Jag vill! Jävla förkylningar som alltid sätter sig i halsen och inte i näsan. Jag kommer helt ärligt bli förkrossad om jag faller tillbaka allt för mycket nu i min träning..

Sen för övrigt är jag just nu i Trollhättan. Sebastian anmärker direkt på att min dialekt tydligen ändrats lite till göteborgska/trollhättiska/vänersborg typish (!! fast det tycker inte jag). Med min exotiska heshet också då. Jag ska vara här en vecka fram tills fredag då jag tar examen! Fatta, jag kan klicka in "högskoleutbildning" när jag gör SIFO-undersökningar och annat viktigt. Så igår hade vi en klassfest med lite lärare också. Väldigt trevligt men synd att jag var sjuk. Jag pratade på trots att rösten inte höll alls och drack gjorde jag knappt något. Men kul var det! Kommer bli jättekonstigt när vi alla slutar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar