måndag 3 maj 2010

Kattungar och stackars fötter

Snart så är det dags för Vår Ruset. Ska bli lite spännande ändå. Har inte sprungit något större lopp tidigare så detta blir så att säga mitt startskott för en framtid fylld med massa tävlingar! Det är tanken iaf.

Helgen har varit trevlig ändå. I fredags var det Valborg och vi var ute och drack öl på Möllan. Sedan bestämde sig sällskapet att nu ska vi gå bort till Slagthuset.. Visst, kondition, ork, styrka/whatever har jag, men att gå den långa sträcka i högklackat?! Fy fan säger jag bara. Stackars fötter. Väl framme dansar vi i flertalet timmar, behöver jag ens berätta att det dagen efter brände och gjorde så sjukt ont i fötterna hela dagen. Kan även meddela att de spelade massa härlig 90'tals musik, jag undrade dock hur många förutom vi som hade dessa nostalgiska minnen. Medelåldern på stället var ca 18,5. Jag kände mig väldigt gammal bland alla korta kjolar.

Igår var vi och hälsade på Sebastians mormor. Väldigt trevlig middag och jättegod mat! På vägen hem svängde vi förbi Tina och hälsade på en massa kattungar! Awhh.. hela min kropp smälter när jag ser dem. Så grymt söta! (okej då, Sebastian är väl söt han med)



Yes.. så att. Ungefär 3h tills jag ska springa då. Jag meddelar hur det gick sen! Laterz.

1 kommentar: