onsdag 5 maj 2010

Träningskläder

Idag har varit en lite knepig men rolig dag. Jag gick upp vid halv 8 och var så extremt trött. Hade ca 2h innan jag behövde cykla hemifrån bort och göra en intervju för min C-uppsats. Kom dit, gjorde min intervju som för övrigt gick jättebra. Efter det hade jag då planerat att köpa nya träningskläder.

Sagt och gjort och jag började med att gå in på Stadium. Hade sagt till mig själv att jag för köpa kläder för 1500 kr om jag nu ville det. Hade förhoppningar att hitta några heta Craftprylar. På Stadium fann jag dessa capribyxor.. från Soc. Skönast av allt jag prövat och kostade bara 299:-. Fint tänkte jag, en bra början. Efter det gick det bara utför.. jag hittade bara ett träningslinne, som ni ser på bild, grejjen är bara att jag redan har ett likadant hemma. Suck. Billigt var det också så slutnotan blev 480:-. Besviken blev jag då jag hoppats att jag åtminstone hade hittat några fler fräsha linnen i något funktionsmaterial, vilket visade sig vara omöjligt. Varför ska alla linnen vara så korta?! Jag gillar inte alls när de glider upp..

Jag hade stora förhoppningar på Löplabbet då jag har 10% rabatt där pga att jag är student. Men nej nej.. dock gick jag till fel butik, jag vet att de har en till i Malmö bara för tjejer men det hade jag såklart glömt bort. Nåväl, ska beställa lite sportBHar via Internet tror jag. Storlek och märke är bara att köra på som de gamla jag har som jag älskar.

Dock testade jag kläderna på gymmet idag. Först styrka och sedan lite blandad löpning och promenad i lutning och kläderna följde kroppen på ett härligt sätt. Jag kände mig snygg! Imorgon blir det tvättstuga och tvättning av allt. Utan sköljmedel då.

4 kommentarer:

  1. Men vet du vad syster, du kanske hittar dig något fint på logg sporten för här skickas det ner rabatt till dig och bastisen! så shoppa på.

    SvaraRadera
  2. Ohh låter lovande! Jag ska kika om jag hittar något! :D

    SvaraRadera
  3. Kan rekomender H & M också. De har fått in nya träningskläder som känns helt rätt i tiden och som även sitter bra.

    SvaraRadera