måndag 3 maj 2010

Vårruset avklarat!

Japp. Här har ni beviset(ni får även min korvhand på köpet):


Hursomhelst var det ett väldigt trevligt litet lopp där jag slog rekord i tempo! Hade säkert kunna springa snabbare om det hade funnits några km-markeringar att hålla koll med samt att det inte var så trångt överallt. Tror nog jag iaf hade kunnat hålla det här tempot i en mil iaf så -kanske kanske- kan jag hålla ett tempo under 6min/km på Broloppet. I shall try atleast!

Tid enligt allmänna klockan: 28,02 min
Gissad tid om man tar bort all trängsel och oframkomlighet i starten: 27:00 min
Tempo: 5:24 min/km

Hur jag mår nu? Jag är pigg och hade med lätthet kunnat springa längre! Vad sägs mamma och syster, nästa år kommer jag upp till Stockholm så springer vi ihop?!

4 kommentarer:

  1. Visst, jag antar utmaningen! Fast jag kommer nog inte att kunna springa i ditt tempo! Med tanke på att vi ska springa ihop. :) Mamma

    SvaraRadera
  2. Patrik får ta min plats men annars så ;)

    SvaraRadera
  3. Vaddå Patrik, om ett år klarar du springa 5km syster! och det behöver inte gå så snabbt heller!

    SvaraRadera
  4. Handlar inte om vad jag orkar eller inte. Jag tycker det är det tråkigaste som finns syster. ;)

    SvaraRadera