tisdag 18 maj 2010

Backintervaller

På kvällens träningsschema stod det backintervaller med min personliga tränare. Då jag inte riktigt gjort det här förrut var det väldigt spännande att pröva på. Första tog vi en liten kortare backe och körde 10x15sek upp för backen med 1,5 min vila mellan varje. Sedan traskade vi bort till en jäääättebrant backe i min mening som jag skulle ta mig upp för. Trött efter de andra intervallerna klarade jag "bara" 3 stycken men damn sådan mjölksyra i benen! 30 sekunder tog det ungefär att ta mig upp för backen när jag började vid staketet som ni ser nedan. Så är jag trött men nöjd efter dagens prestation!

Lite dålig bild från toppen:

Så härligt med sol! I Malmö har det varit helmolnigt i ca 2 veckor och idag äntligen så var solen framme hela dagen. Dessa bilder är även tagna klockan 20:00 på kvällen. Förstå så underbart att kunna vara ute så sent och det fortfarande är relativt varmt. *lycka*

4 kommentarer:

  1. tokiga backar, galet!!!! men du är duktig du Linda, fortsätt kämpa :)

    SvaraRadera
  2. Åh vilken schysst backe, var är den?

    SvaraRadera
  3. Vilken träningsvärk du kommer få! ;)

    Bra jobbat!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Haha den backen är inne på Bulltofta Motion. Det finns massa backar(troligtvis de enda i Skåne :P)där, så det är najs.

    Mjo jag känner av träningsvärken lite redan, känns bra då det var riktigt länge sedan jag hade sådan! :D

    SvaraRadera