lördag 4 februari 2012

Sexighet

Var ute igår och dansade med lite vänner. Sjukt skoj som det är men det intressanta är att jag blir mer raggad på nu som 27åring än någonsin när jag är ute, än jag blivit i hela mitt liv. Jag tolkar det som att jag mognar och åldras bra! Iofs hade jag hoppats och trott att jag skulle göra det - min mamma är fortfarande galet snygg!

Men ändå, det är väldigt intressant. För det första tror folk att jag är mycket yngre än vad jag faktiskt är men annars så är det så att jag var mycket mer överviktig när jag var typ 20, så min obefintliga självkänsla lyste med sin frånvaro. Nu är jag istället vältränad, glad och stark och känner att jag har ett helt annat självförtroende även fast jag fortfarande har några kilos övervikt. Skillnaden är att jag älskar mig själv nu. Det gjorde jag inte alls då, kilon hit eller dit!

Självsäkerhet är sexigt, speciellt på tjejer men självklart även på killar. Så sträck på er och var stolta över er själva och era kroppar!

1 kommentar:

  1. Vad kul! Självklart du är snygg, stark och vältränad!!
    Tack som fan för dina peppande ord under helgen!!
    kram

    SvaraRadera