tisdag 14 februari 2012

In need of nya löparskor

Tack för den fina peppen i förra inlägget! Målet för denna månad var bla att göra ett ordentligt schema för styrkan, kan se om jag inte kan lägga upp det lite annorlunda än tänkt för bättre effekt. En månad är väldigt bra jobbat att köra utan onyttigheter, har nog aldrig gått såhär länge utan, så nu ska jag bita ihop och inte ge upp. Det måste gå, måste.

Nu till ett annat "problem". Ett par löpardojjar ska i runda slängar springas ungefär en 1000km innan de är dags att byta ut dem. Mina är nu uppe i 1085km, med andra ord är det dags att köpa nya. Men jag har lovat mig själv att inte köpa något nytt nu eftersom jag måste spara pengar till bröllopet. Nästa månad ska jag även köpa klänningen som inte lär bli en billig historia (jävla ockerpriser!).

Sääääääääämst.

5 kommentarer:

  1. KÖpa beg?
    Ibland säljer folk ut på tex funbeat pga fel storlek..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmm jo det kan man iofs hålla ögonen öppna efter.
      Ska kika lite om jag hittar nåt! Tack för tipset!

      Radera
  2. Eller www.wiggle.com
    Sjukt låga priser på massor av skor och oftast gratis frakt!

    SvaraRadera
  3. Annars kan du ju alltid kolla e-bay, tradera eller blocket.
    Postorder som Haléns brukar också ha billiga och fina brudklänningar.
    /Elin

    SvaraRadera