måndag 13 februari 2012

Frustrerad. Ledsen. Fan.

Jag känner inte igen min kropp. Jag förstår inte vad som händer för att vara ärlig.
4 veckor har gått nu utan att äta godsaker/chips/glass osv och inget har hänt rent viktmässigt. Alltså, jag vet hur man ska göra för att gå ner(har gått ner förr) och jag gör det. Varje dag.

Jag tränar minst 6 gånger i veckan, varierat och hårt ska det tilläggas, men inget händer. Och nej, måtten har inte heller rört sig. Så kära kroppen, vad händer. Varför är det såhär?

Frustrerad.

Ska pröva bröllopsklänning om bara några veckor, det känns väldigt hopplöst just nu. Ledsen.

8 kommentarer:

  1. Oh vad jag känner igen det här!!
    Samma här.... om det hjälper dig! :(
    Jag går inte ner i vikt heller.
    Men det måste hända nåt...snart får du se!
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känns lite bättre att det inte bara är jag.. tycker det enda man läser är om hur bra det går för folk - som tränar mycket mindre (om alls) och fuskar då och då men ändå lyckas..

      Blääh just nu.
      Kram

      Radera
  2. Jag har också upplevt det där. Men ändra lite på upplägget. Det gjorde jag och jag tycker att det ger fina resultat. Jag tränar ofta såhär nu blandat med pass, distanslöpning och roller derby.

    Cardio 10min
    Weights A,B,C 2x15 rep
    Cardio 10min
    Weights D,E,F 2x15 rep
    Cardio 10min
    Weights G,H,I 2x15 rep

    Du kan läsa lite mer här http://sandydeluxe.blogspot.com/p/running-workout.html

    Lycka till! Och var inte ledsen, det kommer!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset men min träning känns lite svårt att köra på det sättet! Jag kör inte cardio renodlat direkt utan tre ordentliga löppass i syfte att bli just bättre på löpningen.

      Det skulle vara om jag slängde in lite cardio under mina gympass - men det känns som det i slutändan kommer göra min riktiga löppass mer jobbiga.. Vi får se, ska kika mer på det.

      Tack igen!

      Radera
  3. Tränar du inte för mycket?
    Jag kan ju inte det där, men något säger mig att din kropp vill vila lite.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Njaeh, jag har ändå två hela vilodagar i veckan plus att jag då och då tar extra vilodagar om jag känner mig sliten. Min kropp orkar med, helt klart.. måste vara något annat som slår fel. Måste bara försöka lista ut vad :/

      Radera
  4. Men fina du, tappa inte, behåll fokus, det kommer!
    Dricker du ordentligt med vatten och sover du ordentligt?

    peppkram!

    SvaraRadera
  5. Sover ordentligt gör jag verkligen, när jag tränar dricker jag mycket vatten men kanske inte så mycket annars.

    Ska försöka proppa i mig mer vatten! Jag vet ju såklart att jag måste göra detta, men så lätt att "glömma".

    SvaraRadera