torsdag 1 december 2011

Host, host, host

Är liksom sjuk - igen. Legat däckad i 4 dagar hemma och idag är jag på jobbet igen, känner dock att jag borde stannat hemma idag med. Så ingen träning heller för den delen.

Däremot har vi letat bil denna veckan. Försöka bestämma vad vi ska köpa och sedan provköra. Vi behöver en innan den 23:e december så tiden rinner ut, tanken är att provköra och ta ett beslut innan veckan är slut. För att vara ärlig har jag verkligen saknat vår bil, visst vi cyklar båda två och har blivit väldigt duktiga kring det, men att storhandla med cykel är ingen hit. Eller spontanåka till ställen. Nej, det finns tillfällen då man faktiskt "behöver" en bil.

Har fortfarande inte riktigt inte lusten till träning än. Eller snarare till löpningen. Blev sugen när jag tänkte på Stockholm Marathon men tappade sedan det suget när jag insåg att jag inte kommer springa nästa år. Har dock anmält mig till Göteborgsvarvet så jag funderar på att verkligen göra en helsatsning i år. Att verkligen träna för att komma ner i halvmaratider jag vet att jag har i mig. Att springa dryga 2 mil är inte längre svårt får mig så utmaningen är inte att klara det längre utan att klara det bra! Så jo. Sådana tankar har man när man är sjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar