fredag 30 december 2011

Intensivt

Det har varit intensiva dagar nu i en vecka, sedan dagen innan julafton. Resa till Stockholm, julafton och julaftonsjogg!, släktträffar och ännu mer bröllopsplanerande. Allt väldigt roligt såklart men det känns overkligt att det redan imorgon är nyårsafton och ännu ett år har passerat.

Julaftonsjogg!
Har börjat skriva ner mina mål för 2012, inte direkt nyårslöften (inte min grej) utan precis som jag säger. Mål. Saker jag vill och ska uppnå både inom träning men även på det personliga planet med bröllopet och sådant. Bloggen kommer varvas med lite bröllopstjat men kommer självfallet hamna mest om min personliga utveckling då främst inom löpning. Och så jävla kul det ska bli! I takt med att träningsmotivationen har kommit tillbaka eftersom jag äntligen är frisk så kommer även motivationen för att blogga tillbaka. Hand i hand.

Julaftonsjogg i Huvudsta. Riktig julkänsla.. not.
Imorgon kommer en liten sammanfattning av året som gått, en nyårskrönika. Alltid lika kul att läsa andras men också kul för mig själv att blicka tillbaka på allt fantastiskt som faktiskt hänt i år. Och i dagarna kommer även mina månadsmål upp också när jag gjort de helt klara. Skriver man ner dem blir de konstigt nog mer verkliga!

Hur som helst. Dagen innan nyår och vårt musikquiz ska slutföras och naglar ska målas inför morgondagen. 
I'll be back.


Dagens naglar som nu ska bytas ut mot glitter!

1 kommentar:

  1. Snyggt lack! Vad är det vita för märke, har letat efter ett som täcker bra, men hittar inget!

    SvaraRadera