måndag 9 maj 2011

Distansrekord 3 mil och ett spännande mail

Wow! Idag har jag sprungit 3 mil. Helt sjukt att lilla jag sprungit så långt och slagit distansrekord. Fantastiskt.
3 mil i strålande sol och 20 grader i skuggan. Det var varmt, det var svettigt och det var roligt. De första två milen låg kring 6:30 tempo för att sista milen sakta ner ordentligt men så är det. Nöjd är jag ändå!

Och sedan. När jag kom hem. Ett mail som berättade att jag fått nytt jobb! Ska in på onsdag för ett möte och diskutera detaljer men så jävla kul! Jag är så glad så det finns inte.

Ikväll kommer dessutom fina Pauline över så denna dagen verkar vara helt perfekt!

Så statzen för mitt nästsista eller sista långpass innan maran:

Distans: 30 km
Tid: 3:22:56
Snitt: 6:46 min/km
Snittpuls / maxpuls: 161 / 170

7 kommentarer:

  1. Bra jobbat! Alla experter säger att om man kan springa 30km då kan man springa en hel mara!!
    Bra jobbat!
    Tiden är inte så viktig just nu.... you made it girl!!
    Och super-grattis till den nya jobbet!!

    Du rockar!!

    kram

    SvaraRadera
  2. Shit alltså. Du är ett tvättäkta exempel på att det går att lära sig springa långt. Jag blir så sjukt motiverad att vilja prova med =). Bra kämpat tjejen!

    SvaraRadera
  3. Himmel, vilket mastodontpass! Härligt jobbat!

    SvaraRadera
  4. Woho! Grattis till en bra dag!

    SvaraRadera
  5. Åååh STORT rungande congrats till distans och inte minst jobb :-D
    Så himla bra jobbat Linda, så himla bra jobbat - på båda 'cause nothing comes for free!

    SvaraRadera
  6. Tack så mycket allihopa <3 <3

    Ni är minst lika grymma ni!

    SvaraRadera
  7. Oh, grattis till allt! Visst är det fantastiskt varje gång man slår längdrekord! Vad är det för nytt jobb du fått? Lycka till med både det och maran!

    SvaraRadera