tisdag 12 april 2011

Istället.

Idag tog jag ett beslut. Ett litet beslut javisst. Jag är extremt rastlös och egentligen vill jag springa men mina ben måste vila. På programmet stod det styrka, armar och mage, men jag vill inte. Det handlar inte om lathet (herregud jag tränar 5-6 dagar i veckan) men jag ville inte. Jag har ingen lust. Och varför ska man göra saker man inte har lust?

Varför?

En anledning till att göra det är att jag får extrem ångest när jag inte får in alla mina träningspass. Ångest. Jag vet inte.. jag älskar att träna, oftast. Träning är lika naturligt i min vardag som att äta och sova, faktiskt. Men något i mitt huvud mår dåligt när jag inte får in allt, träningsberoende kanske? Jag vet inte.

Så idag tar jag ett glas vin istället. Ett kallt glas med vitt vin och det är riktigt gott.

2 kommentarer:

  1. Bra där, balansen är också viktig!

    SvaraRadera
  2. Det låter som ett bra beslut... jag har det inte lätt just nu!!
    Vi är vanliga människor!
    Skål! Njut!

    kram

    SvaraRadera