tisdag 26 april 2011

Get lost halsont

Dagen började sådär. Ont i halsen och panik över att bli sjuk. Ni förstår, blir jag sjuk så varar det i typ 2 veckor och jag drabbad av hela kittet; hosta, halsont och snuva.

Dock kände jag bara av halsen så började genast googla husmanskurer och ställa in dagens träning (fan också). Så nu har jag gurglat saltvatten, druckit te med honung (usch, te är vidrigt som det är, honung gjorde det värre) samt försökt få i mig fler vitaminer. Har också skickat älsklingen till Apoteket.

Just nu mår halsen bättre och jag solar på balkongen och äter glass. Halsont gör att man får äta glass. Så det så. Bara 70 kcal dessutom!




Och trots att dagen började sämst så har den utvecklats riktigt bra! Många ärenden gjorda och slutligen så vann jag en sportbh hos Em! *superglad* Är det något jag behövde så var det just det! Tack :D


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Åh jag provade den nya twister idag och den var hur god som helst! :D

    SvaraRadera