fredag 19 mars 2010

Week from hell

Så trött jag är.
Denna veckan har varit veckan from hell, hur mycket som helst att göra i skolan men även hemma och jag har fått många stressanfall.
Idag ska jag sitta i skolmöte i några timmar, lämna in min tenta samt ha ett möte med praktiken angående massa olika saker. Jag är minst sagt nervös.

Till helgen vill jag bara ta det lugnt men jag vet att jag måste skriva en massa på min sista uppgift innan det är dags att ta itu med c-uppsatsen. Men en dag av ingenting ska jag unna mig iaf.

För övrigt vägde jag mig och vi mätte fettprocent i måndags. 2kg mindre och fettet har gått från 31,7 till 30,4 istället. Ingen enorm förändring men Patric tyckte ändå det var ett okej resultat eftersom jag varit så sjuk.
Däremot verkar min kropp ha satt igång fettförbränningen, bara den vecka verkar det hända lite på vågen, låt oss hoppas att det håller i sig. Träningen är iaf på god fart och på tisdag ska vi gå igenom ett nytt styrketräningsprogram. Ska bli skönt att få mer struktur på den fronten.

Men iaf, fredag idag. Yey, hoppas ni andra har haft en bättre vecka! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar