fredag 26 mars 2010

Underbart väder!

Jaa.. idag har det verkligen varit så härligt! Runt 14 grader varmt, soligt, milda vindar och ingen snö så långt ögat når! Jag passade på att ta en cykeltur ute idag efter styrketräningen som förbränning och bestämde mig för att åka på vägar jag aldrig varit på förrut. Jag hamnade på underbara stigar och i en skog(?!) där löpspår går förbi. Visserligen har Sebastian berättat att det finns där men jag har aldrig fått tillfälle att ta mig dit.

Så vackert det var! Hela jag blev helt fylld av glädje och där ska jag springa snart!

Man kan inte göra annat än älska Skåne just nu.

1 kommentar:

  1. Ja! Äntligen är våren här. Underbart!
    Enda minuset är att jag får världens shopping lust. Vet inte varför...Andra får pollenallergi, jag får shoppingabsinens :-P

    Ha en skön helg så ses vi nästa vecka!
    Kram

    SvaraRadera