tisdag 9 mars 2010

Äntligen träning

Så. Idag är min sista dag på penicillinkuren och jag bestämde mig för att gå en sväng till gymmet. Jag VÄGRAR att låta alla jävla sjukdomar få min träning att gå tillbaka till noll igen. VÄGRAR.

Så i ungefär en vecka har jag varit sjuk, magsjuk och öroninflammation. Med andra ord har jag knappt orkat stå upp. Så att kunna gå på löpbandet i 45 minuter samt köra ett helkroppspass styrka kändes som total extas.

Imorgon ska jag ta mig en springtur och på måndag ska jag träffa min PT för att mäta/väga samt lägga upp ett träningspass så jag verkligen hinner komma i den form jag behöver för Broploppet.

För övrigt har jag har inte gått ner ett enda kilo i vikt trots att jag försökt räkna kcal samt tränat så mycket som jag gjort. Över en månad har passerat. Gah FRUSTRATION! Jag behöver se resultat för att orka. Vi ska även försöka ta reda på anledningen till det samt se hur vi kan modifiera mitt matintag. Själv har jag funderat starkt på ISOdieten men jag avvaktar tills efter måndag.

Annars så har jag varit inne i en total svacka när det gäller det mesta. Jag är deprimerad och orkelös och har mest lite sporadiskt läst en massa bloggar men tyvärr inte kommenterat. Men jag läser, jag lovar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar