torsdag 11 mars 2010

Exotiskt resande

Imorgon blir det mycket resande. Från Trollhättan till Malmö med bil för att sedan ta flyget upp till Stockholm. Mycket resande och frånvaro från hemmet och älsklingen men det ska bli kul att få träffa mamma och tjejerna där borta.

Min vän Karin ska för första gången lämna sin lilla knodd hemma och tanken är att vi ska ha en riktig tjejhelg med festande och titta i gamla skolkataloger. Kul ska det iaf bli!

Som sagt så ska vi flyga upp. Jag har lite problem med de små inrikesplanen och får lite smått panik över hur litet det är där inne. Själva grejjen att vara högt uppe i luften stör mig inte alls men det där trånga utrymmet är ingen höjdare. Lovar dessutom att jag kommer bli sjuk av alla som hostar där inne, IGEN.

2 kommentarer:

  1. Neeej då, tar med mig alkogel och nåt starkande så klara vi oss :) Lovar att hålla dig hårt i handen också / Puss Karin

    SvaraRadera
  2. Mmm det är tur att du följer med! <3

    SvaraRadera