tisdag 30 mars 2010

Massa skoj

Imorgon ska jag få träffa tjejerna igen(nästan alla iaf!) och det ska bli så enormt roligt. Vi ska införskaffa heta outfits inför torsdagens stora 30års fest för Philip och vi ska vara lite speciellt utklädda. Ni får se bilder på fredag helt enkelt.

Det ska bli grymt kul att få shoppa lite, det var länge sedan jag gjorde det. Visserligen har jag inte gått ner så mycket i vikt(alls!) men jag känner mig stark och vältränad samt att när jag tittar i spegeln känns det helt okej ändå. Positiva tankar.

Jag riktigt längtar tills jag ska springa Broloppet. Jag hoppas verkligen jag orkar springa i det tempo jag önskar men som tur är har jag ungefär en 2 månader kvar att träna upp uthållighet och fart. Det blir mitt allra första seriösa lopp. Jag ska visserligen springa Vårruset på 5km men det är mest för skoj. Jag vill dock springa en mil i sommar, måste bara hitta en tävling någonstans som passar in. Midnattsloppet har jag alltid velat springa men det är tyvärr så sent som i Augusti och borta i Stockholm och jag tror inte jag är där då. Men vi får se helt enkelt. Enklast hade varit ett lopp någonstans här nere i Skåne. Blodomloppet ligger tyvärr för nära Broloppet i tid(en vecka innan) så det känns inte riktigt stabilt än. Vi får se vi får se!

I lördags hade vi för övrigt en spelkväll med Sebastians underbara mamma, syster och Daniel. Vi spelade lite Party Alias(tack syster och Patrik!) och sedan drog vi till med lite Singstar. Grymt skoj även fast det låter förjävligt när jag sjunger!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar