tisdag 13 september 2011

Mellanläge

Jag befinner mig i något slags mellanläge.
Mellan två hårfärger - ska göra en tvärvändning hos frisören och bli blond om 1,5 vecka.
Mellan två löner - så mycket saker som jag vill ha, främst smink och träningskläder, men måste spara pengar.
Mellan två vikter - som bekant pågår rivstarten och den är inne på 4:e veckan av 8 nu. Jag måste lägga i en till växel for sure.
Mellan träningsvilja och ovilja - det går upp och ner för varje vecka. Mycket omotivation, främst till löpning tyvärr.

Så vad gör man åt detta då?
Bokade tid hos frisören för länge sedan. Väntan är stor och urväxten i mitt hår ser förjävlig ut.
Köpte budgetsmink hos e.l.f. som förhoppningsvis dyker upp denna veckan. Inser att jag nog inte behöver mer träningskläder - jag har faktiskt massor.
Försöker bli ännu bättre med viktnedgången även fast jag misstänker att denna veckans resultat eventuellt kommer bli blä.
Försöker alternativträna simning istället och ta lite extra vila denna veckan vilket passar bra eftersom jag ska springa tävling på lördag - 10km.

Sen är det faktiskt så att jag fyller år om ca 3 veckor. Då bör mitt mellanläge gått över till slutskede istället. Låter bra tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar