torsdag 14 juli 2011

Vart försvinner all tid?

Jag förstår inte vart all min fritid tar vägen, men försvinner det gör den. Har så mycket saker jag vill göra men inte har någon som helst aning på när eller hur jag ska ha tid till det. Planer, planer. 

Idag var jag på kundmöte själv för första gången. Väldigt kul att få ansvar och redan känna att jag växer in i min roll på nya jobbet mer och mer. Jag kan väldigt mycket mer än jag tror och jag har mycket att bidra med till arbetsplatsen. Det enda tråkiga är då att jag inte har tid att få in all min kunskap hemma i min blogg och andra webbrelaterade projekt. Jag måste ta mig tid. Måste.

Annars så är det gymmet som gäller ikväll och för första gången på länge är jag exalterad över att gå dit själv. Det hjälper verkligen att jag tränar ihop med två kompisar på söndagar då det resulterar i att jag mosar mig själv bra mycket hårdare än vad jag trodde möjligt. Med andra ord precis som det ska vara. Triceps, mage och lite ben ska jag köra idag och på lördag. Då. Då jävlar ska benen vara pigga för långpass. De måste!

1 kommentar: