fredag 25 februari 2011

Kompresssss meeee?

Idag gör det inte direkt ont i knät men jag väljer att ta mig till gymmet istället där jag pressar lite mer överkropp och kör på cykeln istället. På söndag, dvs dagen efter min spadag, så kör jag ett löparpass istället. Det är onödigt att riskera belastning nu även fast jag är grymt sugen!

Min sista lön idag och även fast jag behöver vara lite sparsam så inhandlade jag något jag velat ha länge, nämligen ett par kompressionsstrumpor från gococo. Ska bli spännande att se om de är sådär "omg fan va bra sak liksom hallå?!".

Annars då? Fredag jo men visst, nu ska ska jag fixa så jag kan mobilblogga!

1 kommentar:

  1. Jag gillar att kompressa mig!! hi hi. Jag älskar mina kompressionsstrumpor men mest för att återhämta mig.
    Nu ska jag testa mina kompressionstights... jag hoppas de funkar bra för mina långpass!

    kramis

    SvaraRadera