torsdag 2 december 2010

Halsont men ny banner

Jag är sjuk. Ont i halsen och feber med medföljande smärta i hela kroppen. Jag är stressad pga att jag har massa saker att göra på jobbet (vilket även gjorde att jag behövde jobba några timmar idag, trots att jag knappt kunde sitta upp ordentligt).

Men det värsta är att jag har varit så grymt taggad på träningen denna veckan. Maratonträningen drog igång i måndags, styrketräningen kändes kul i tisdags vilket den inte gjort på länge. Ja, allt har gått bra tills igår morse.

Curse you kommunaltrafik som smittar ner mig! *raises fist in anger*

Jag hoppas verkligen jag blir frisk snart, jag längtar verkligen att få springa lite längre sträckor i den fina vita miljön. Leka lite i snön, le åt alla jag möter och riktiga känna att benen och pulsen drar iväg.

Nej positiva tankar är det som gäller. Och en ny banner på det, en lite mer vintrig sådan. Känns.. bra. Har ni klarat er undan sjukdomar nu när vintern har kommit?

1 kommentar:

  1. Ah, jag trodde jag klarat mig men idag kom evil halsont och hängighet. Tror också att buss och tåg är bovarna, fast jag börjat försöka låta bli att hålla i stängerna utan vantar. Hoppas du blivit frisk!

    SvaraRadera