fredag 10 december 2010

Friday fun!

Bloggtorka sen i lördags. Anledning: Jag är fortfarande sjuk och har inte sprungit på över en vecka. Fin start på min maratonladdning. Not. Men men, jag får ta igen det så fort min hals slutar bråka med mig. Tills dess har jag fler timmar att spela lite WoW och annat även fast jag hellre kämpar mig framåt i snön. Idag är jag däremot Veckans bloggläsare hos Petra, det om något är att motivera sig till att skriva lite.

Slänger in en bild på mig från min iphone4-kamera som faktiskt blev riktigt fin med ett filter i telefonen. Tänk att man kan försköna saker bara man har rätt ljus!


Ska ni träna något roligt i helgen som jag kan vara avundsjuk över?

1 kommentar:

  1. Krya på dig.
    Här blir det lite lugn löpning i morgon och på söndag blir det mer löpning, jobb och sedan julmarknad med familjen.
    Önskar dig en underbar helg och tredje advent

    SvaraRadera