lördag 11 december 2010

Julkaos

Idag skulle jag sprungit en mil men jag är fortfarande sjuk. Tur att det inte kommit längre än så mängdmässigt i maraton-träningen, jag har ju tränat mängd upp till en halvmara nu under hela hösten så förhoppningsvis är jag inte för mycket ur form.

Men nu ska jag sluta gnälla iaf! Jag och sambon skulle införskaffa lite julklappar idag på ett köpcentrum. Jag och alla andra människor i Malmö dvs. Total kaos och en expert-butik hade 40% rea så det var jättelång kö utanför. Så vi drog in snabbt och ut lika fort igen med några paket inköpta, resten blir nog att hitta på nätet.

Själv så vill jag ha träningskläder i julklapp men då min sambo anser att jag redan har på toook för mycket redan så får jag önska mig något annat ;) (han kanske har en liten poäng i det).

Hur lägger ni upp er julhandel?

1 kommentar:

  1. Ah, jag fick halv panik på stan igår! Folk knuffas och trängs och jag pallar inte... Sa också att det blir till att julhandla på nätet.

    Du får väl önska dig startplatser till Klassiker-grenar istället :D

    SvaraRadera