onsdag 2 juni 2010

SATC2 och ja.. fortfarande sjuk

Kom nyss hem från att ha sett Sex and the City 2 med mina härliga tjejer här i Trollhättan. Filmen var ja.. lång. Jävligt lång. För lång. Inte speciellt bra med andra ord. Jag hade och andra sidan inte förväntat mig så mycket men när man sitter där efter en timme och tänker "Fan, de har inte ens lämnat landet än" så kändes det tungt att sitta kvar där resterande 1,5(!!) timme. Men mysigt att umgås med alla dock :)

För övrigt är jag fortfarande sjuk. Jag är jättehes, hostar och det där vanliga. Visserligen är hesheten ett snäpp bättre än det var här om dagen då varje gång jag sa något så bröts rösten och jag kraxade. Hemskt. Så med andra ord är jag helt jätteledsen. Jag som har peppat så hårt inför Broloppet.. det är redan onsdag, bara 1,5 vecka kvar och jag MÅSTE få in ett lite längre pass.. även om det är i lugnt tempo. Men i nuläget kan jag inte ens göra det. *suck* Hur ska jag nu göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar