söndag 6 juni 2010

1 år förlovad och Malmöbo

Efter att ha läst en massa bloggar angående Stockholm Marathon kan jag bara säga att jag är grymt sugen på att vara med nästa år. Tänkte se hur det går nu på lördag först dock, men jag är positiv även om uppladdningen innan har varit grymt dåligt. Jag är fortfarande sjuk men hoppas i mitt stilla sinne kunna ta mig ut och springa NÅGOT nu i veckan.

För övrigt var det ett år sedan min kära älskling friade till mig. Men även ett år sedan jag blev Malmöbo. Sjukt hur härligt det känns! Grattis till oss käreste <3

Imorgon har jag mängder av saker för mig. Jag ska träffa min PT för ett pepptalk inför lördag, köpa en sensormätare till min pulsklocka som mäter distans och tempo och en ny sportBH(Stort tack för presentkortet på Stadium!), fixa vaselin och resorb (just in case! jag ska ju "bara" springa en halvmara men bäst att vara på den säkra sidan), ta mig till arbetsförmedlingen(woho!), ta en tur in på löplabbet för tjejer men även svänga in på HM för att scouta billiga klänningar som syster har tipsat om. Heldag med andra ord! Förhoppningen är att jag kan springa när jag kommer hem också, då blir dagen komplett!

Jag är verkligen helt jätteglad. Visserligen ska jag fixa till det sista på min uppsats men i princip är jag klar. Bara ett sista krafttag och den lämnas in. Sol och sommar here i come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar