fredag 11 juni 2010

Laddar inför morgondagen

Har hämtat ut min nummerlapp för morgondagen nu. Ni förstår inte hur mycket jag längtar! Det är bara synd att jag varit sjuk men jag ska försöka springa på så gott jag kan. Min startgrupp beräknas ha en löptid på 2:15-2:30, men jag tror snarare jag hamnar mellan 2.00-2:15, dvs om allt går som det ska. När jag anmälde mig kändes en halvmara som fruktansvärt långt, idag har jag inte alls samma känsla och funderar starkt på att anmäla mig till Stockholms Maraton nästa år.. helt sjukt egentligen.



För övrigt, så fick jag ett nyhetsbrev där det stod såhär:
Följ Broloppet via webben
Din familj, dina vänner eller kollegor kan se loppet live via SVT:s webbsändning på www.svt.se/sydnytt
Flera kameror kommer att följa loppet från uppladdningen innan start kl 15.30 till 18.00. De kommer också visa intervjuer med löpare både innan och under loppet. Som expertkommentator har SVT tagit in en av Sveriges bästa maratonlöpare genom tiderna, Kjell-Erik Ståhl.

Så har du tråkigt kan du titta och förhoppningsvis se mig springa förbi! :) Min sluttid kan ni hitta på denna länk så fort jag passerat mållinjen.. vet inte helt säkert när det blir, men kanske runt 19tiden? Min startgrupp startar näst sist och loppet börjar klockan 16:00. Vi får se helt enkelt :)

1 kommentar: