onsdag 16 juni 2010

Rastlös

Så ja.. missförstå mig inte. Jag har varken jobb eller skola att tänka på, har bestämt att jag inte behöver ta tag i jobbsökandet förrän jag är tillbaka från skärgården, dvs om 3 veckor. Inga måsten som hänger i ryggen, inget alls. Inte konstigt att jag är rastlös!

Igår stod jag i 3 timmar och bakade bullar. Mycket goda om någon undrar, jättebra ur gå-ner-i-vikt-synpunkt men wth, jag har semester! Men det jag allra helst vill göra är att gå ut och springa. Idag skiner solen och inte ett moln är det på himlen heller.. men vet ni vad. Jag måste vara HEMMA hela jävla dagen då den ska komma några nissar och titta på mina element. De behöver tillträde till min lägenhet någonstans mellan 7:30-16:30. Hur rättvist är det?! Nej, jag ska nog försöka skriva en lapp eller nåt och säga att jag är ute. De får tycka vad de vill om saken.

Tills dess ja.. ska som sagt upp till skärgården på söndag. Min kära systers pojkvän ska med och han har anmält sig till Midnattsloppet. Därför har jag bestämt att jag ska köra lite bootcamp under de här två veckorna med honom och riktigt pressa han för att få bättre tider. Förstå hur kul det är :D
Så just nu försöker jag kolla upp lite schema och dylikt. Dessutom, att springa ute på landet är helt fantastiskt. Som jag längtar! Ahhh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar