onsdag 28 april 2010

Liftarens Guide till Galaxen

Är lite förkyld just nu vilket har spridit sig till min hals(i vanlig ordning) så tyvärr ingen träning varken igår eller idag. Abstinensen stiger för varje dag, speciellt efter jag läst massa löpningsbloggar.. Åhh måtte det kännas bättre imorgon.

Tog mig iaf ut på en morgonpromenad i den fina solen. Byltade på mig lite väl mycket, men jag vill ju inte bli ännu sjukare! Lyssnade på BBC's radioteater för The Hitchhikers Guide to the Galaxy. Underbar brittiska och härligt skådespeleri. Såååå mysigt. Jag avskyr annars att vara ute och gå men med ljudbok i öronen var det verkligen helt okej. Ska fixa fler omgående och självklart alla på engelska.

Sitter därför hemma och spelar lite Super Mario Galaxy. Ganska underhållande faktiskt! För övrigt är det vår här i Skåne. Se så underbara träden är! Detta är dessutom utanför vår balkong, det är den ni ser rakt framför er. Alltså bottenvåningen till vänster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar