måndag 26 april 2010

Goodiebag!

Idag var jag på nyinvigning av Gymgrossistens butik här i Malmö. Jag införskaffade lite proteinbars till mig själv(så otroligt bekvämt om man behöver något att äta före eller efter träning) och jag fick en liten goodiebag också! Mer goodiebags åt folket! Speciellt när de innehåller najsiga saker för träning ^^

Innehållet är som ni ser en shaker, lite smakprover, en bar och ett presentkort i deras webbshop på 100 kr. Väldigt trevligt.


Sedan fick jag även min nummerlapp för Vårruset, wiie! Ska bli kul att vara med i en tävling, blir min första på väldigt väldigt många år. De som känner mig vet att jag älskar att tävla, även om det bara är mot mig själv som det är i löpning. 5km är inte så långt och Vårruset är mer en folkfest än tävling, men springa fort det ska jag definitivt göra! En vecka kvar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar