fredag 9 april 2010

Inlines!

Igår fick jag och min käreste hem våra nyinköpta inlines. Vi chansade och beställde från internet och båda paren passade perfekt. Skööönt.

Hursomhelst så har jag aldrig stått på ett par inlines förr så innan premiärturen igår var det riktigt spännande och jag trodde jag skulle ramla och slå mig gul och blå. Men det var väldigt likt att åka skridskor och det har jag ändå gjort en hel del när jag var yngre så det var inte så svårt. Det som var riktigt läskigt dock var att bromsa så än så länge vågar jag inte komma upp i några fantastiska hastigheter men det kommer med tiden. Mycket roligt var det iaf och det lär vara jättebra träning dessutom! (Jag vet, jag gör en jättekonstig min på bilden samt att håret flyger åt alla håll)




1 kommentar:

  1. Kæreste..hihi.

    Nej, vad coola ni ser ut! Ser ut som en rolig träning och perfekt till platta skåne i sommar ju ;) Pssst var är hjälmarna?

    SvaraRadera