fredag 4 december 2009

Tjejhelg

I helgen ska det bli riktigt kul. Min kära vän Magdis kommer ner från Stockholm och resten av oss som bor här nere ska samlas ihop och ha en riktig tjejhelg!
Karin kommer ha med sig sin lilla sötnos Molly och senast vi träffades allihopa var på hennes babyshower i april/maj någon gång.

Det ska iaf bli ordentlig kul att träffa alla igen och en hel helg dessutom! På lördag är det dessutom utgång i Malmö nattvimmel och det är väldigt synd att Karin inte kan följa med då, men det är tyvärr så när man har småbarn :/

Japp. Jag är glad idag trots att jag lyckades kleta ut nagellacket på tummen när jag stressade ut till bussen. Faktiskt så tränade jag bålstabilitet i morse. Gick upp en hel timme innan jag behövde enbart för detta, härligt!

Äntligen fredag, äntligen helg, äntligen dags att känna att man lever!

1 kommentar:

  1. Vinet var helt ok.
    Men så gillar jag ju bara halvtorra vita också.;)

    SvaraRadera