onsdag 19 augusti 2009

Tvätt, Ikea, Wii-fit och en ny latop

Jajmensan, här händer det mycket. Ungefär?
Tvättar för tillfället och är megatrött. Bar dit två gigantiskt fyllda ikea-kassar med kläder o dylikt. Dammit så tungt.

Ska för övrigt till IKEA och köpa nya sängar idag, vi provlåg några häromdagen(tog mig typ en timme, inte lätt med beslutsångest i alla beslut man måste ta!) och idag är det tänk att de ska inhandlas. Ska fixa något släp och få hem skiten med, ikea själva ville ta typ 600 spänn om DU själv bär in sakerna från släpet tillsammans med chauffören. Kan vi lika gärna göra det själva, rån-nissar!

Har köpt en laptop och ett Wii-fit. Wii-fit gjorde mig till en tjockis efter jag vägt mig på den, dummisgrej :( Jag får lägga upp bilder senare! Har även en ny laptop som jag ska ha på min praktik som börjar snart. Ska bli grymt kul, dock lite läskigt. Tänk om de upptäcker att jag inte kan något? Eller eller eller...

har en arbetsintervju på H&M den 3:e september med. Verkar vara en gruppintervju, fy fan. Det blir nog.. bra. Typ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar