torsdag 27 augusti 2009

Fixat!

Jajamensan, idag har jag fixat gymkort här på gymmet ungefär en 300 meter bort. Sjukt nice, nu ska musklerna tonas och springbandet nyttjas så fort det blir för kallt utomhus. De hade ett separat tjejgym också.. hmm. Med anledning att vissa tjejer föredrar det då de slipper att killar stöter på dem. Jasså? Ingen har då någonsin stött på mig när jag är illröd och flåsar på löpbandet. Hmm... undrar varför.. haha. Hursomhelst. Detta blir bra, det är ett fräsht gym som tillochmed använder sig av mitt fingeravtryck för att komma in i gymmet. High tech!

Har för övrigt lärt mig att mobilblogga med så förvänta er lite småbilder från min kassa mobilkamera och någon töntig text ibland! Japp. Nu då. Äta lite kanske.. mat ÄR ju faktiskt gott.

1 kommentar:

  1. Linda! Du har också en blogg!
    Niiice :-)

    Ha en riktigt skön "sista" ledig helg nu och lycka till på måndagen!

    SvaraRadera