måndag 17 augusti 2009

Begravning, ny piercing och förlovningsringar

Ja, vad ska man säga. Begravningen är över och trots det förstår jag fortfarande inget. Själva akten var fin och kort. Kändes konstigt att lyssna på Iron Maiden och Metallica på en begravning men det passade ändå. Det är ändå min far som inte finns mer och det är vad han lyssnade på.

Jag har även fått en piercing i förskotts-födelsedagspresent av syster. Grymt fränt. Jag ser ut som någon smällt till mig på käften då det är lite svullet än. Men älsklingen tycker det är sexigt. SCORE!

Våra förlovningsringar är äntligen här med, efter ca 2 månader. Till min besvikelse var min lite för liten(dammit fettisfingrar!) så måste nog lämna in den för förminskning på en halv storlek eller nåt. Men de är i titan och grymt snygga. *kärlek* Ser ni att det står Sebastian där på sidan av ringen? Teh awesomeness! Handmade stuff liksom.

Nej, duschen väntar. Har nyss varit ute och sprungit och svettas som en gnu.

3 kommentarer:

  1. Hi Linda! Nice to see you found out blogging aint that bad anyways ;). I'm sorry to read about your dad, I hope you'll recover soon and live with his memory. And hi sister, nice piercing! Stina

    SvaraRadera
  2. ohh Hi hun ^^ Well never said blogging was bad, just thought i wouldnt get anyone to read it :P
    And thanks, its still very confusing.
    And about the piercing, i cant wait to get a ring instead :D

    SvaraRadera
  3. Åh spännande en blogg, härligt att få läsa lite mera om den där SuperHeroLinda som jag en gång i tiden lärde känna :)

    Ring och piercing, läckert, all lycka / Jan ¶:)

    SvaraRadera