tisdag 25 augusti 2009

Skitdag..

Ni vet. En sådan där dag när inget vill som jag. En riktig dummisdag.
Sebastian gick upp vid 05:15, jag själv som legat vaken sedan en halvtimme tidigare bestämde mig för att gå upp samtidigt och titta på en film. Tittade, somnade till slut om en liten sväng. Sedan var jag törstig. Ville ut och springa. Gick bort till kranen och BARA varmvatten oberoende hur mycket jag stod där och vred den stackars kranen. Insåg tillslut att jag glömt bort en sak. Att de jävlarna har stängt av varm/kall vattnet idag till ett. Nooooo! Jag som ville springa och allt.(Hatar att göra det på eftermiddagen då det är mycket varmare och fler folk som glor när jag flåsar förbi.)

Iaf, jag bestämde mig för att åka till affären. Handla lite ni vet. Och mycket riktigt vad händer, avstämning i shopexpress kassan. Super liksom. Dock så stämde allt, såklart! Jag är ju en förbannat ärlig människa.

Nu när jag sitter och skriver detta kom det två rörmockargubbar och sa att det var någon vattenläcka i källaren och gick och tittade på mina rör. Hoppas det inte var mitt fel när jag spolare lite där i början. Hursomhelst såg de inga bevis för det här inne så jag borde vara safe. Phuh.

Än är klockan bara 11:30 och dagen är långt ifrån klar.. förväntade mig nästan att åka fast för fortkörning när jag körde några km/h för fort. Hade på något vis varit väldigt typiskt. Aja, bara och ladda för springtur snart sen lite wii-fit tills jag har vatten igen och sedan bara lägga mig och självdö i soffan. Yey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar