torsdag 11 november 2010

Sista passet innan söndag

Idag var sista löparpasset innan söndag. Status: Kroppen var med på noterna, jag skulle springa lugnt och behagligt, dvs ren myslöpning. Det gjorde jag också i 4,5 km i ett 6:05 tempo. Mystempo wtf?! :)

Pigga ben som ville mer och en kropp som är lite stel från innebandyn jag var på i tisdags, men annars. Det kändes bra. Tusen ggr bättre än vad det gjort på de andra loppen jag sprungit detta året. Då har passet innan loppet varit en pina rent ut sagt, alltid sjukdomar som sabbat. Men nu är jag frisk och imorgon börjar jag kolhydratsladda lite smått! Så nu jävlar håller vi tummarna att jag får vara frisk tills på söndag och att jag persar med minst 20 minuter. Nu blir det lite fläskpannkaka med lingonsylt, mums.

Så hur ser er helg ut? Blir det någon träning eller annat kul som händer?

2 kommentarer:

  1. Duktig du är!

    Helgen här blir ganska lugn. Besök hos pappa på lördag. Middag med svägerska på kvällen. Söndagen tänkte jag pyssla lite med barnen. ;)

    Snart bloggträff i Linköping! :D

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag har kört 75 minuters spinning idag, imorgon blir det träning med fokus på bålstabilitet och balans, så kallad Bosu.

    Annars är det bara skriva uppsats som gäller. Mitt roliga och sociala liv återkommer efter deadline 30 november.

    Lycka till imorgon!

    SvaraRadera