lördag 27 november 2010

Nya darlings

Mina nya darlings! Vattentäta Gore-tex med bättre grepp. De är egentligen terrängskor men ska nog passa rätt bra nu i snön och slasket. Min förhoppnings är ändå att springa mer i terräng än på asfalt till våren.

Grymt snygga dessutom!
Jag köpte även en halsgrej som jag ska ha när jag springer istället för halsduk. Visserligen en sak man kunnat önska sig i julklapp men tyvärr varit väldigt akut att fixa eftersom jag blir så kall om halsen jämt.

Imorgon bitti ska jag testa både skor och halsgrej, jag kan knappt längta!

3 kommentarer:

  1. hum.. vad var det vi pratade om nu i veckan syster?!

    SvaraRadera
  2. Ja men skorna fick jag ju i födelsedagspresent! och halsgrejjen var akut eftersom jag behöver den nu, inte om en månad. Jag springer faktiskt 3-4 ggr i veckan i kylan :)

    SvaraRadera
  3. Nice! Vad är det för modell på asics:en?

    SvaraRadera