tisdag 23 november 2010

Höstdepression light

Jag är riktigt dålig på att skriva upptäckte jag vilket har med att göra att jag inte riktigt mått bra sen sist. Jag vet inte, tror det är en höstdepression light.

Vad gör man i ett sådant läge? Jag brukar försöka ta tag i saker istället för att bara känna mig meningslös. Som vikten, som att börja köra träningen hårt igen (däremot börjar maratonträningen inte förrän nästa vecka) eller helt enkelt beta av saker på min sk. "att-göra"-lista. För att lyxa till det ännu mer bokade jag klipptid till nästa helg och nu i helgen ska jag färga håret och kanske försöka göra någon slags ansiktsbehandling?

Och slutligen. Jag fick pengar av min syster och mamma i födelsedagspresent att köpa ett par nya springskor. Som jag längtat men haft svårt att ha tid att fixa. Men nu i helgen ska jag äntligen slå slag i saken och jag har redan bestämt vilka skor det ska bli. Marathon 2011 here i come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar