tisdag 18 oktober 2011

Lite allt möjligt

Regn. Regn. Regn. Det är det och en tegelvägg jag ser från mitt kontorsfönster. Men träningen har jag redan gjort för dagen så jag behöver bara bege mig ut en gång till när jag ska hem och inget mer. Skööööönt.

Nåväl! Mitt träningsupplägg går fint fortfarande även fast mitt intervallpass förra veckan var allt annat än lyckat så blev lördagens löpning helt fucking amazing. 14 km i ett 5:50min/km tempo och det kändes riktigt bra. I söndags orkade jag dessutom lyfta mig själv en gång! Det är STORT mina vänner. Alltså, inte lyfta mig upp från typ sängen utan hängandes med raka armar dra upp kroppen och hakan förbi händerna, chins alltså, och detta efter ett helt pass på gymmet. På söndag ska jag testa att göra det först av allt för att se vad jag pallar.

Annars då? Ja jo, mycket budgetplaneringar som pågår i huvudet. Så mycket jag vill göra det närmaste året, bil, resa, bröllop men det är svårt att få ihop det alla gånger.. får räkna på lite mer helt enkelt.

2 kommentarer:

  1. Oj vad det går bra för dig!! Vad roligt!! 5:50 tempo är sjukt bra!
    Bröllop?? Ditt bröllop?????

    Kram

    SvaraRadera
  2. Japp, mitt bröllop! Men vi får som sagt se om det blir av i år, det är ju rätt dyrt tyvärr :/

    SvaraRadera