måndag 24 oktober 2011

Backar med Bassen

Lyckades lura med mig käresta på backintervaller i lördags. Det är helt sjukt hur stolt jag är över honom - nu snackar vi killen som verkligen inte alls gillar att springa men måste för att klara fystesten hos polisen.

Hur som helst, jag hade valt en ganska lång backe som vi sedan sprang upp för 6 gånger och joggade lätt ner. Han dog efter tre men pressande ändå på de sista tre och vägrade låta mig komma upp för backen först (typiskt killar, kan inte förlora mot en tjej). Kul och efteråt så frågade han mig om vi inte kunde köra ett pass intervaller ihop varje vecka. Hallå liksom, vem är du och vad har du gjort med min pojkvän?!

Nej men skämt å sido. Jag tycker det är jättekul och intervaller är ändå roligare att springa med andra - trots att han automatiskt är snabbare än mig även fast jag sprungit i snart tre år eller vad det är. Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar