torsdag 2 juni 2011

Min lilla bubbla

Så. Jag vet inte, jag verkar inte riktigt förstått vad jag gjort i helgen. När jag tänker tillbaka på det så var det inte fruktansvärt skitjobbigt som jag trott utan jag mådde liksom bra hela tiden. Även nu.

I benen känner jag i dagsläget inte av något alls, men fram tills idag har benen känts liksom.. tomma. Som att de har arbetat hårt och bara tömts på energi, fast det är konstigt för energi är just det jag haft! Efter maran gick vi ut på kvällen (text book-återhämtning.. not) men det var trevligt att träffa alla mina fina vänner jag inte sett på väldigt länge! Sedan känns det som jag gått en del och igår cyklade jag fram/tillbaka till jobbet. Idag blir det gymmet även fast jag helst av allt vill springa, springa i min nya löparkjol och finishertröja!

Om dryga två veckor är det Malmömilen, något jag inte riktigt tänkte på när jag anmälde mig. Jag hade gärna velat träna lite fart in i kroppen innan dess men va fan, förhoppningsvis persar jag ändå. Jag har ändå kört en hel del snabba kvalitetspass under våren.

Och idag skiner solen på den första dagen av mina 5 lediga, som en slags minisemester innan den riktiga om två veckor. Sommar är verkligen här mina vänner, sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar