söndag 5 juni 2011

Its a wonderful life

Jag blir så trött. Blogger strular otroligt mycket hela tiden och jag kan inte publicera blogginlägg från mobilen längre och jag har försökt en massa! Nåväl, blir liksom inte så mycket skrivet då eftersom värmen inte direkt lockar en till datorn.

I fredags testade jag mina starka marathonben på en liten kortare åthämtningsrunda. Med mig hade jag min nya kompis Garmin som visade sig vara otroligt bra och mätte sträckan perfekt som utlovat. Dock hade jag glömt att ställa in den på km istället för miles så hela premiärturen svor jag över hur fel den visade hela tiden.. efteråt kände jag mig dum men jag fick iaf ihop en 6,5 km. 6,5 km som gick förvånansvärt lätta även fast jag inte vågade springa fort alls. Imorgon ska jag se om jag inte kan dra upp tempot något iaf. Ahhh, löpning. Its wonderful!
Titta så fin! och stoooooor!
Tog en liten inlinestur igår i försök att jämna ut solbrännan. För faktiskt, jag har blivit väääldigt brun och det nu redan i början av Juni. Helt otroligt! Tog en otroligt sexig bild på min mage (inte direkt) men jag kände mig modig som vågade skumpa omkring med mina kilon bland folk även om jag inte är smalast i världen. Våga visa hud när det är varmt, oavsett vikt och form!

Maaaaageeeen! (bilringarna syns bara när man sätter sig ner, alltid något!)
Idag träffade vi Karin, Hanna och såklart lilla Mollisen som nyligen fyllt hela två år. Av oss fick hon en bok som gör roliga djurljud och ett par fina Adidasskor (som tyvärr var rosa, jag försöker sudda ut könsrollerna lite men det är svårt att hitta annat än rosa..).

SötMollisen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar