fredag 3 februari 2012

Muskelfokus

Igår pressade jag på gymmet med höjda vikter från förra veckan. Det börjar ta sig men jag känner tyvärr allt för ofta att jag inte tar ut muskeln helt eftersom det är andra svagare muskler som förstör utvecklingen.


Eftersom ett av månadens mål var just fokusering på styrkan så ska jag fixa detta! Eventuellt även lägga till ett pass till på gymmet i veckan. Jag kan ju faktiskt träna på lunchen..


På kvällen var det innebandy och jag lyckades få tre stenhårda bollar på samma jävla knä! Kunde knappt sova för blåmärket var så stort och gjorde så ont. Krigsskada deluxe. Fick även en boll på läppen och hakan, lagom bekvämt.

Ikväll blir det dock lite festmys med vänner! Så trevlig helg på er och hejja Jessica och Coyntha i Karlstad!

3 kommentarer:

  1. Oh tack!! Göran kommer att gästblogga imorgon! ;)
    Kram

    PS Jag såg ditt meddelande på FB. Återkommer! (Ska se om Jessica vill hänga med!)

    SvaraRadera
  2. Så bra Coyntha! :D

    Jaa, det vore jättekul om Jessica hängde med också!

    Tack Suzan, det har du med kan man lugnt säga :D

    SvaraRadera