fredag 27 augusti 2010

Bilder på fina hallen

Jag känner mig verkligen som en liten tjockis idag. Varför? Jo för att jag ätit en massa skit på årets sista festivaldag. Men visst, det är fine. På söndag/måndag då jävlar är det stenhårt ett bra tag framåt, eller ja. Får jag jobbet så kommer kanske det blir lite alkohol men faktiskt, jag är mer sugen på att fira med att köpa nya träningskläder inför hösten! Missade även min planerade träning på gymmet, det känns just nu rätt jobbigt faktiskt och tyvärr är dagen fullspäckad imorgon så jag hinner nog inte gå dit då heller.. men varför känna ångest? Egentligen? För jag ska ta det lugnt den här veckan, på tisdag gäller det liksom och då vill jag kunna satsa allt.

Aja i brist på annat roligt här är lite före/efter-bilder på fina hallen:


Normalt sett med den fula bänken och hatthyllan på vänsterväggen samt babyblå dörrar på garderoberna.

Spegelvägg rulez!
Vi är alltid grymt dåliga på att ta före- och efterbilder men äsch. Ni förstår poängen!

2 kommentarer:

  1. Blev riktigt fint i er hall, förstår att ni är både stolta och nöjda.

    Ja på tisdag är det dax, fårse om jag kanske tar 10 km också. Bestämmer mej troligen i spåret :)

    Ha en toppen helg.

    Kramizz

    SvaraRadera