fredag 21 maj 2010

Mycket uppsats

Igår hade jag ett sådant där psykbryt över min C-uppsats. Jag hade skrivit runt en 30 sidor och under alla rubriker, det var bara dags att gå igenom allt från början och skriva om vissa delar etc. Vad jag upptäckte dock var att hela uppsatsen tappat sitt syfte och röd tråd längst vägen någonstans.. Panik och tårar för hela bunten. I allt kaos mailade jag min handledare som svarade med ett mail som gjorde all mycket bättre. Idag har jag varit enormt produktiv och efter ett skypemöte med handledaren för att strukturera upp mina tankar så har jag nu lugnat ner mig och blivit mer exalterad över hur intressant uppsatsen kan bli nu.
Hursomhelst har jag ingen poäng med detta, förutom att det ibland kan vara skönt att diskutera och gråta ut sin frustration. Det blir oftast mycket bättre efter det. Jag sa iaf att jag får hela kvällen ledig från uppsatsen men problemet är att jag knappt har något att göra! Det känns helknepigt verkligen.

Imorgon ska många jag känner springa Göteborgsvarvet. Jag är lite avis men jag vet att min chans att visa vad jag går för kommer den 12:e Juni. Inte långt kvar nu och som jag ska ladda! Jag hoppas det blir en jättefin dag för alla löpare och att det går superbra för er! Jag kommer sitta här nere i Malmö och hejja på er, det kommer bli hur mysigt som helst.

Ha en trevlig fredag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar